sâmbătă, 19 martie 2011

Acasă

Nicio melodie nu reușește să reprezinte atât de bine și frumos, să-i zic așa, ce-a de-a doua înțărcare a noastră, aceea de plecare de acasă în ideea de a ne urma visele, de a ne îndeplini scopurile, și probabil de a ne face și noi propria noastră casă.

Pe de altă parte, "this is the only place I feel at home"; casa copilăriei făurită din piatră, cu dușumeaua din lemn și încărcată de amintiri frumoase. Cum să uit nopțile alea de vară..? :-) Cum aș putea uita discuțiile acelea constructive pe care le-am purtat împreuna și care au format ceea ce am ajuns eu astăzi? Mai recent, cum aș putea uita Vama?!
Adevărul este că, fără-ndoială, acasă este acolo unde îți sunt prietenii și familia.
Casa mea nu mai este, însă voi mai sunteți, și probabil de asta nici nu-i duc lipsa atât de mult.

Melodia asta este pentru: Adi, Adi, Alex, Andreea, Andrei, Bogdan, Corina, Cristi, Edi, Mihai, Paul și Paula. Vă mulțumesc că mi-ați făcut viața mai frumoasă. :-)


Niciun comentariu: