luni, 21 martie 2011

Oameni

Astăzi am avut parte de două experiențe care mi-au arătat că:

1. chiar sunt o tipă sociabilă
2. sunt deschisă la nou
3. sunt deschisă la provocări
4. sunt dispusă să fac niște modificări radicale
5. știu să zic "nu", și să rămână "NU"
și 6. (ăsta e bonus) câteodată o dau rău de tot în bară cu finanțele.

later update 7. oamenii din jurul meu îs plictisitori; am nevoie să schimb peisajul.

De asemenea, am o listă de chestii de făcut în 60 de zile. Vă voi ține la curent cu toate. :)
S-ar putea să mai apelez la ajutor, poate chiar de unde nu s-ar aștepta nimeni, dar voi face asta. Așa că așteptați-vă oricând la un buzz din partea mea.
Lista o voi dezvălui pe măsură ce o voi duce la bun sfârșit.

Asibaris vă salută! :-)


the smiths - how soon is now.. de robertjgunn

2 comentarii:

Catalin spunea...

Şi când vei mai avea timp să dormi? :P

Asibaris spunea...

Foarte bună întrebare. Nu știu cred că e cel mai potrivit răspuns :-).

Dar nu asta e problema, ci aceea că s-ar putea să nu dau peste oameni dispuși să mă ajute, din motive pe care probabil le-ai dedus după ce mi-ai citit postarea. :-)